ページ

2011年4月11日月曜日

ヌーディスト・ビーチ(2) Beach used by nudists(2)

久しぶりにこのビーチに来てみました。エデンの園を謳歌している人が相変わらずたくさんいました。
しかし、前回には見なかったトップ・レスの女性も多く見受けました。
リンゴを食べると「二人の目が開け、自分たちの裸であることがわかったので、イチジクの葉をつづり合わせて、腰に巻いた。」 (旧約聖書 創世記第三章ー7)
After a long time I visited this beach. So many people enjoyed this Garden of Eden as before.
But also I saw many ladies wear top-less,not naked, I did not see before.
"As soon as they had eaten it (apple), they were  given  understanding and realized that they were naked; so they sewed fig leaves together and covered themselves." (The Old Testament  Genesis chapter 3, verse 7)
白く泡立つ波間にたたずむ裸体のなんと美しいことでしょう。
What a charming naked woman standing in white frothy waves.
黒い岩、透き通った水を背景に彼女の裸体は息をのむほど美しく感じました。
Her naked body, stand against the black rock and clear water, took my breath away.

こちらは、母娘。なぜか子供のほうが水着の上下をちゃんと着ているのが不思議でした。
This is a mother and child. The child wore a bathing suit, top and bottom. I feel little bit strange.

0 件のコメント:

コメントを投稿